Facebook Twitter Gplus Flickr Pinterest E-mail RSS
formats

Dwa etaty

Published on 18 czerwca 2014, by in Koncepcje.

Rozbawił mnie ten zbieg okoliczności- no bo niby skąd główny bohater tej krótkiej opowieści mógł wiedzieć, że wystawiony będzie na działanie promieni słonecznych na dwójnasób. Skąd mógł wiedzieć, że spotka swoje alter ego  nie ruszając się z domu i że reklamy z jego udziałem gdzieś w Polsce , w jednym miejscu, będą wypełniały miejską przestrzeń różnymi treściami. Jakże różny przekaz i tematyka, różne rozmiary i zaangażowanie przestrzenne, ale jena osoba, jedna twarz i prestiż. Nie jest łatwo pracować na dwa etaty, a już na pewno na dwa jednocześnie, ale jak wszyscy wiemy życie gwiazd nie jest usłane różami. Wypada mieć tylko nadzieję, że to nie jest ogólnopolska tendencja, gdzie jeden aktor lub aktorka lub inna gwiazda na firmamencie nie przejmie kontroli nad reklamowym przekazem będąc twarzą polecającą proszki do prania, podpaski, samochody, cukier w kostkach, kiełbasę i usługi pogrzebowe. Z drugiej strony jednak patrząc, może jest też tak, że to nie przypadek, że stajemy się odbiorcami nowego typu taktyki agencji reklamowych, które co rusz muszą w jakiś sposób skupiać uwagę klientów na produktach zleceniodawców. Może właśnie testuje się na nas jakiś reklamowy ambient, w którym to dziwne połącznie ma sens. Może coś, co z gruntu swego nie ma ze sobą nic wspólnego, właśnie ten wspólny element posiada. I sens ów został zachowany, jak w starej zagadce- czym różni się trumna od długopisu? Wkładem!

czerkawski-dwa-etaty

Komentarze

komentarze